Smiling family

Tijd om te glimlachen beste blogbezoekers!

Want, glimlachen en lachen, dat heb ik zeker gedaan toen ik deze familie (+ aanhang ;)) op de foto zetten.

 

De ouders van deze broertjes en zussen zijn 25 jaar getrouwd, en dit is natuurlijk een uitstekende gelegenheid om je ouders een foto te geven!


De gezichten van de ondeugende tweeling en het ondeugende jongste broertje spreken boekdelen. En maken vast duidelijk waarom ik er om heb gelachen.  Maar, achter die ondeugende gezichten zat ook veel dierenliefhebberrij, dat moet natuurlijk ook vast gelegd worden. Kikkers en honden hebben het moeten ontgelden.


We konden onze gang gaan in het bos(ch) en dat zorgde ervoor dat iedereen ook gewoon ontspannen op de foto kon gaan. Geen kijkende voorbijgangers die je observeren, maar alleen de familie Bendeler en ik!

Afijn, ik stop met praten. Dan kan jij verder met het bekijken van de foto's op deze blog!  :)



Enjoy!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0